Search This Blog

Aku perlukan sesuatu!

balik dari zohor, hati aku sedikit tenang. selepas staff baru tu direct pergi ke tempat aku td. tak pernah hayat org dtg melulu ke tempat aku mcm dia buat..br masuk pg td dah buat hal..

kerja bnyk...tp ht tak tenang nak buat. semua bende buat tak jd...td dah cuba meleraikan ht yg resah ni....dgn cara melepaskan pada panda bear.. kantoi plak aku ngumpat dia...hahahaha at least dia tahu isi hati aku...bnyk lagi kot tak terkeluar..mcmn aku nak kuarkan pun aku tak tahu...



mata ngantuk...berbekalkan air teh sebotol penuh, aku gagahkan diri utk menulis blog. hahaha bukan buat keje...nasib ko la...nak kemas kawasan meja la...bos...jgn suka lepas marah,,,leh tak?pk sket org lain punya keje..org lain ada mood n kebajikan jg..tau!

p/s: insan yang cemerlang..yep!berfikir dgn akal yang waras, hati yg tenang...yep! aku perlukan motivasi!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: