Search This Blog

Penangan Brazil!


hari ni emosi kurang stabil...even puas hati tgk game BRAZIL vs IVORY COAST(brazil menang 3-1, emosi terganggu dek kerana kurang tdo...aku dah tdo 2 hari..tp tak dapat cover jg..kurang ajar betul tdo ni..ape pun, ni semua setan...jgn layan... ku bersyukur sbb aku dpt peluang bangun...kalau tdo selama2 nya? ada yang menangis tak berlagu nnt...

hr ni agak membosankan kat office....bnyk kerja aku dah org lain buat....mereka saje2 buat...so aku dah tak tahu ruang bidang kerja aku lg...semua dah usik barang aku...damn! kot ye pun...tunggu la aku blah dulu....arghhhh!

tak tahu lagi nk tulis ape lg...emosi tb2 terganggu... ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: