Search This Blog

SLOT: marah!

wah!hangat! bagai nak giler aku kerja, mereka kata aku tak buat kerja. hebat....! ko igt orang lain buat kerja? nak aku lemparkan satu persatu diorg buat kerja atau x? even aku ni br 1/2tahun kerja, tapi aku tahu yang mana kerja atau tak. kalau korang dengki dan tak suka aku kerja, aku leh berhenti. korang amik la org lain kerja. elok2 aku ni rilex je dalam kerja, jadi tak rilex dah.. jadi control dah. serupa mcm tak ikhlas dah aku berkerja...takkan aku nak buat keje,kena buat pengumuman?br org nak tahu yg aku ni buat kerja?yang aku setup 3laptop utk si kambeng busuk tu, bukan kerja?yang aku balik lewat tu, bukan kerja? hish geramnya aku.. kenapa la jadi mcm ni..

skrg ni aku cuba mengumpul kekuatan utk bersabar. bersabar dan buat kerja aku. biarkan mereka dengan labu-labunya...tapi kemana kekuatan aku pergi?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: