Search This Blog

Facebook vs Kecewa!


semalam genap sebulan aku tutup fb...atas dasar tiada apa2 keinginan..aku on semula fb aku.. sebelum nak bukak tu, berlaku nya sedikit rasa tak sedap hati...dan down...maybe sbb kata2 dan soalan yg dilemparkan itu..nak jawab..dia tak percaya...tak jawab, dia pk yg bukan2...tak salah nak bersikap jujur...tp kalau tak dpt menampungnya, jgn suruh.. ini suruh kita cite...tp bila cite...dimarahnya cite pasal tu. walhal sebelum itu, dah tanya bnyk kali dah...buat pe nk cite pasal ni...lupakan la...tp degil! ego! nak jg suruh aku cite...aku cite sket jer...dah berperangai mcm ape ntah...

knp semua ini mesti berlaku?

hari pertama fb....spttnya aku block fb kat office aku start 930-1230tghr...tp hr ni aku terlajak(sengaja lajak kot) sampai jam 11pg..wakakaka penangan fb....

agak kekok dalam penggunaan fb kali ni... cepat2 aku tutup fb, aku kembali berblogging...fb ni musuh blog paling rapat...sian blog aku ni.. hati aku masih sakit akibat kisah semalam... sanggup dia keluarkan statement macam tu.. tersentap.. jujur la sgt...aku tanya dia perasaan skrg...tp dia letakkan ayat KALAU.... agaknya 'kalau' aku cakap ya selepas kawin nnt...ape tindakan dia? egonye statement dia...bila kau nk sedar dgn statement tu...

aku bg ayat yg serupa...pada dia..tp dia tak jawab.. so nak aku pk ape? semuanya kerana kalau...aku tanya perasaan ko skrg...TANPA KALAU..... now, setelah 9bulan...dia nak cakap dia ragu dgn isi hati aku? knp tak sebulan 2 yg awal? kalau tanya masa itu, maybe ya...tp skrg dah lama....9 bulan bukan masa yg singkat..dari aku start kerja..sampai nk berhenti kerja dah...ke kiri dan kanan....kemana je dia nk pergi, aku ikut...kemana je aku pergi,dia ikut... dia kata tak yakin....apekedehal...

p/s : bila aku sedih jer...aku cari blog....bila hepi?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: