Search This Blog

Kenduri!

bangun pagi hari ini..berpeluh...peh!pagi2 dah berpeluh...kenapa? kipas pasang dah...tingkap terbuka. bangun jer aku tak rasa sejuk pun bila mandi... sampai la kat office.masih begitu...berpeluh jer...erm...sumting wrong dalam struktur badan aku.. kena makan lactose...kasi cuci ini dalam badan.. pastu tgk ape impak dia...

minggu ni dipenuhi dgn kenduri kahwin..2 biji rumah jer.. 1 hari sabtu..1 hari ahad. tapi jam 10pg kuar rumah...jam 3 pagi balik rumah...wakakaka tdo tak cukup...makan berlebihan...rehat ntah kemana...tapi enjoy sbb dpt jupe kawan2 yg dah lama tak jumpe. semua dah ikut badan mcm aku..wakakaka

dikesempatan ini, aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada sahabat aku WAN dan AININ, DOYA dan suami, kerana selamat menjadi sepasang suami isteri yg sah. semoga anda kekal selama-lamanya. amin...

p/s : aku?bila plak sampai seru?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: