Search This Blog

10 - 06 - 10!

selepas terlantar di tilam selama 2 hari...hari ini aku kembali ke tempat yang aku dah tak semgt lagi nak berbudi..dgn mengharapkan yang indah sahaja akan berlaku hari ini sbb tarikh pun cantik 10-06-10....aku mulakan breakfast aku di restoran mamak paling sempoi kat kota damansara. syed abu! team hot fm ole ole kena dtg lepak sini..mmg cool...sbb peminat setia bola sepak konfem memenuhkan ruang kedai tersebut..bukan dari dalam malaysia jer...dr "luar negara" pun ramai yang dtg.

nasi lemak telur,rm2..teh ais(ubat sakit tekak) rm1.50...rm3.50 utk makan pagi dan terus ke tghr aku. sedap...tapi mcm yg kareem picasso cakap la..sesedap mana pun nasi lemak kedai mamak, ia ttp ada missing taste...tak serupa mcm nasi lemak melayu..

aku mulakan perjalanan aku ke office..lancar..5 min b4 jam 9, sampai office.aku masuk office, aku dah kena terjah dgn HR...aku hanya tersenyum macho. mana nak siap..tersadai je atas tilam. itu pun dia tak faham ker? mood aku sedikit terganggu dgn tekanan tersebut.

tak sempat nak reda...dtg plak si minah sorg ni, mengomel mcm aku tak buat kerja. argghhh damn!! aku cakap, "next week i start that job. this week i'm bz la bising" yg perkataan bold tu aku cakap dalam hati jer...

aku buat kerja seperti biasa...macam biasa la..brang elektronik ni...ade jer tak betul nya...tp seperti tahu aku ni masih lemah, server pada hari ini, steady! tak de masalah pun. bagus! i like! sesi petang. sedang aku asyik membuat kerja, dapat 1 sms. yang mengatakan dia akan pulang jam 6 ptg. dan nak aku fix laptop dia. dia suruh aku stay back. what the fish!aku ada hal malam ni. ko lambat...esok jer. bukannya ape... maksud kali ni, dah 3 laptop dia pakai dalam masa 3 minggu. semua rosak.. salah aku ker?aku tak buat keje ke?marahnya aku ptg ni bukan kepalang.... mencarut berbakul dah aku bg....ntahla...aku tak tahu apa yg harus aku buat...

hati aku semakin hari semakin tak tenang kat sini...apakah penyelesaiannya?

p/s : mengharapkan pelangi akan timbul selepas hujan....tapi awal tebal menutupi matahari...haihhh....alahai nasib badan....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: