Search This Blog

Seliuh!

masa aku semester 2, aku pernah terseliuh sekali. aku lepak dalam library. kerana asyik mencari orang, aku tak nmpk simen yang berbeza dlm library tu.

perkara pertama yang pelik : aku lepak library

perkara kedua yang pelik : cari sape dlm library?bukan tmpt dating pun...

tp itulah aku....aku tak suka masuk library...kecuali 2 situasi...

pertama : study last minit sebelum masuk exam.
kedua : dating dgn awek atau adik angkat.

wakakakka....berbalik kepada cerita aku td...tb2 aku terjatuh..hampir tersungkur..kaki aku tak dpt gerak...aku bangun, paksa jalan seperti takberlaku ape2...hakikatnya..aku nak menjerit je. pastinya aku akan dihalau keluar kalau aku berbuat sedemikian...

aku call ZUL...comrade ak yg paling kamcing, utk amik aku. aku tak leh jalan.. dia pun dtg dgn motor plat SS dia tu.. sampai je asrama, fairuz atau nama rock dia 'PEOH', sambut aku. dia cakap, kena urut ni...berbekalkan ilmu silat cekak yg dia ada, dia mengurutku. biarpun mak aku cakap, kalau terseliuh ke ape2, jgn suruh org urut.. pergi klinik atau pergi kepada org yg pakar, aku ttp biarkan dia mengurutku. katanya, takut masuk angin nnt.

sifat manja aku membuatkan dia turut padaku..wakakak dia tak dpt urut bnyk sbb aku menjerit sakit dan hampir menyepaknya. tp dia relex je tepis...org silat la katakan...kalau dia balik silat pun, dia akan berlatih dgn aku..aku jd mangsa rakus dia..wakaka tutup cite pasal dia..

aku tak g berubah..so kaki aku terus masuk angin...dan tak baik2...selang setahun, aku terseliuh sekali lg...kaki yg sama..sakit nye bukan kepalang....aku just sapu minyak...tak g berurut...
setahun selepas itu...kali ketiga..kali ni, aku g urut...dia kata ada ruang...erm...dia bela2 sket...tp takleh diselamatkan lagi...

untuk kali ke empatnya, aku terseliuh...semalam.28jun2010..balik kerja... nk lompat satu tempat tu, terpeleot plak.. aduh sampai sekarg kaki aku sakit...tak bengkak..cuma rasa blah dalam jer...

p/s : sakitnya.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

baby berry said...

i really like library..baca bku n tmpt best utk terlena hehe.

naziffuddin said...

itu semestinya...tmpt sunyi...mmg sedap tdo...tp...takut kita plak buat bising...berdengkur,...hehhe