Search This Blog

SAMAN~!




ni adalah helaian saman pertama dalam hidup aku..sekaligus menjadi hadiah besday aku yg pertama dlm tahun 2008..

line biru tu menunjukkan 27mac 2008,tarikh aku disaman..manakala line merah tu plak kesalahan yg aku tlh lakukan..ape dia?mcmni...lesen kereta aku tamat 20 feb 2008...waktu kene saman 27mac...sebulan lebih maa..masa kene tahan tu..aku yakin giler yg lesen aku dah diperbaharui...bila JPJ tu call HQ tanya status lesen aku..br la aku sedar..yg aku betul2 xrenew lg..ape lg...dptla surat cinta..

yg menjadikan ia lebih manis ialah...ketiga2 pegawai JPJ yg ade kat situ menyanyikan lagu HEPI BESDAY utk aku..perh..terharu giler aku..wafwafwaf...masa tu aku rasakan kene saman 1000 pun xkesah...heheheh tp baoak aku kesah maa...sbb dia yg bayarkan..ahaks!!

p/s: kenangan manis kau(JPJ) dan aku..takkan terhapus...




ni adalah helaian saman pertama dalam hidup aku..sekaligus menjadi hadiah besday aku yg pertama dlm tahun 2008..

line biru tu menunjukkan......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: