Search This Blog

BuAt HaL LaGi~!




xcukup dengan saman tahun lepas...kali ni masa kes yg sama iaitu lesen memandu yg telah tamat tempoh..tp alhamdulillah xkena saman...lesen aku tamat 30 mac 2009...oleh sbb aku bz sgt..so aku lupa la nk renew...pada besday aku tu,aku bawa kete ke pej tanpa lesen maa...xcukup dgn tu,aku balik jengka hntr parent aku pada 1april..pun tanpa lesen memandu..perh!!balik ke ofis pagi td pun aku xde lesen..alhamdulillah sbb aku xkene saman..xjd ape2 pd diri aku...

semalam MYEG call aku..chewahhh aku nk try ape yg aku tgk dlm iklan tv..iklan maya karin tu..tempah hr ni..hr ni jg dapat..haram...aku tempah lesen baru melalui web myeg 30mac...dpt 1april..april fool tul la!!hehehe ni dia lesen br aku..dah sampai kat pej semalam...dan kawan aku azma yg tolong amik..hehehe thanks azma..




xcukup dengan saman tahun lepas...kali ni masa kes yg sama iaitu lesen memandu yg telah tamat tempoh..tp alhamdulillah xkena saman...lesen aku tamat 30 mac 2009...oleh sbb aku bz sgt..so aku lupa la nk renew...pada besday aku tu.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: