Search This Blog

aLhAmDuLiLLaH~!



Ni anak sedara aku.SITI AINA ZULAIKHA.gambar sebelah kiri gmbar dia waktu dimasukkan kedlam ICU...20hari dlm ICU..satu jangka masa yg panjang...dugaan ini bukan sahaja dirasai oleh abg n kakak ipar aku jer..malah seluruh family aku susah ht melihatnya..siang malam family aku bersolat hajat mohon Tuhan tunjukkan keadilannya..

berkat doa semua org termasuk nurse dan doktor disitu,aina pulih..27hr kakak ipar aku duduk dlm hospital jaga aina...gambar kanan adalah gambar sejurus dia keluar drpd ICU..kita tgk pun terseksa jg...sampai xde tempat nk cucuk...doktor terpaksa cucuk kat kepala..subhanallah...

tanggal 31 mac 2009,bersamaan dgn besday aku..doktor membenarkan aina dibawa pulang ke rumah..aLhAmDuLiLLaH~!kuat betul aina ni...mungkin bila dia besar nnt,dia bakal jd pendakwah islam wanita..insya Allah..amin...



Ni anak sedara aku.SITI AINA ZULAIKHA.gambar sebelah kiri

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: