Search This Blog

AcCiDeNt~!




seumur hidup aku aku xpernah accident..tp tanggal 28 mac jam 5ptg...bertempat di parking komuter serdang..aku telah memecahkan rekod sendiri dimana aku telah berlanggar dgn kon batang yg ade diparking tu...apa leh buat...dah ketentuan Ilahi..




aku park kete aku kat stesen tu..dan aku teruskan plan aku utk ke MID VALLEY..utk bersama dgn kawan2 aku...dia dah nk start keje kat kerteh...so kene jg gi jupe dia..kitorang berentap bowling glow in the dark...setelah beberapa bulan aku berhenti main...ntah mcmn aku punya form tgh up...rekod lama aku 140 yg aku pernah buat di mahkota parade...kini di mid valley...aku telah memecahkan rekod sendiri iaitu..157 jatuhan pin..wafwafwaf sekaligus menewaskan rakan2ku naim dgn 99 jatuhan pin dan munzir 100 jatuhan pin...mmg diorg jatuh tewas ditgn ku..hahahaha

ekoran dr tu jg..aku lupa nk kutip semula duit yg aku dahulukan utk permainan itu..so aku belanja diorg pada hr tu...ni dia muka budak2 yg kalah dgn aku...wafwafwaf






seumur hidup aku aku xpernah accident..tp tanggal 28 mac jam 5ptg...bertempat di parking komuter serdang..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Karim Kicasso said...

hahaha..bro..sorry gua lupe nk bayar kt lu balik..tp xper..lu dtg tgk fast n furious ngan gua..gua belanje..kih3...tp after 7 lah..hahaha

Nazlina Collections said...

hahaha ko tahu...disebabkan gambr ni la si zul kecoh april fool pd kawan2 aku yg aku accident..hahaha

no hal laa....aku menang kan...aku belanja laa...lagipun abah aku xtanya mana pergi duit yg dia bg tu...duit tu untuk aku isi smart tag..aku guna utk bowling...hahaha