Search This Blog

My BiRtHdAy~!




tanggal 31 mac 2009..genapla 24tahun umur aku...

first sekali aku bersyukur krn Dia telah memberi peluang pada aku utk menumpang di bumi ni..

2ndly,aku nk ucapkan terima kasih yg tak terhingga kepada my mom n my dad kerana menjaga aku hingga gebu dan comel mcm ni..then tolong masak utk jamuan besday aku kat Wisma Felda..semua puji makanan mom..

3rdly,thanks too kpd adik beradik aku specially along n kak arnie sbb sponsor jamuan besday aku..angah n kak ziela...de n abg adi..serta ke lapan2 anak sedara aku yg sentiasa buat aku geram dan gelak...hehehe

dan kepada semua manusia yg hadir dlm hidup aku...igtkan dah umur 24tahun,xdpt hadiah..rupanya dpt jg...thanks sape yg bg hadiah..cuma aku menanti sesuatu hadiah,yg xdpt...bak kata afghan..entahlaa...



terima kasih yg tak terhingga...hanya Allah je yg mampu membalasnya...amin...

p/s: aku sambut besday aku dlm demam daa...



tanggal 31 mac 2009..genapla 24tahun umur aku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: