Search This Blog

ATTENDANCE~!!!


ntah betul ke tidak ejaan jadual kedatangan tu...ahaks...cuba korg tgk dlm tanda merah dalam gambar tu...nampak x?tak nampak?xlama laa..hahaha sebelah kanan tu gmbr attendance minggu lepas...sebelah kiri tu gmbr attendance minggu ni...bezanya?

GAMBAR KANAN
13. NAZIFFUDDIN BIN TAIJULDDIN
14. SITI NUR FAIRUZ BINTI ABU BAKAR(UNIKL)
15. AZMAHANIM BINTI HARUN(UNIKL)

GAMBAR KIRI
13. NAZIFFUDDIN BIN TAIJULDDIN

isk isk isk tinggal aku sorg jer budak praktikal...yg 2org tu dah tamat...

tp xpe...patah tumbuh hilang berganti..hahahha jgn marah ek azma n 5...tunggu minggu depan...korang ada pengganti...dgr cite budak LIM KOK KEPAK...hehehe tunggu la gmbr terbaru...


ntah betul ke tidak ejaan jadual kedatangan tu...ahaks...cuba korg tgk dlm tanda merah dalam gambar tu...nampak x?tak nampak?xlama laa..hahaha sebelah kanan tu gmbr attendance minggu lepas...sebelah kiri tu gmbr attendance minggu ni...apa bezanya?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

delster said...

lim kok wing???
jangan lupe kenal kan kat aku...
ahaks...hahaha...
aku kesepian & kesunyian..
iye2 jer..hahaha..