Search This Blog

| s.y.a.i.t.a.n |

sekarang dah masuk bulan 5@mei....hampir 5bulan lebih aku dah bergelar pekerja. dan tidak merasakan duit mak ayah aku lg. kadang2 rindu tu meniup ke dlm ht aku..tp cepat aku sedarkan diri dan berkata "aku kan nak berdikari. knp nakkan duit mereka lagi.biarlah mereka belanja duit mereka pada bende yg mereka mahu belanjakan."

aku dah mula kumpul duit. cadangnya utk meminang anak org. paling kurang..2 tangan..tapi. xsampai 5jari kumpul...syaitan telah bluetooth nafsu dia ke dalam diri aku..ditambah pula pengaruh cerita ADAMAYA(nasib baik dah hbs), nafsu itu semakin membuak2 mengalahkan air mendidih 100 darjah celcius...nafsu ape?

nafsu kepada DSLR.
argghhh aku terpaksa guna semua simpanan ku...utk membeli bende ni. persoalannya, adakah tindakan aku BENAR? atau hanya terpengaruh dgn godaan syaitan? godaan nurlina wahab pun aku tak tergoda...inikan pula godaan syaitan. huh!

persoalannya lagi...adakah bila aku beli benda ni, itu adalah keputusan aku atau keputusan yang dipengaruhi syaitan?macamana nak beza?attoooiii......

syaitan = Saya Yang Akan Ikut Telunjuk Atau Nehi...

setan...setan...aku tak akan terpengaruh dengan godaan ko setan....aku sedang ikut arahan Allah sekrang...mungkin aku tak seperfect mana...tapi aku sedang berubah dari yg jahat kepada lebih jahat....eh maksud aku...lebih baik...so, jgn kau hampiri aku...la takrabu ana!!!!jgn hampiri saya! ana la uhibbu anta syaitoonnn!!!!

sejak 2 menjak ni, kepala aku dah sedikit sakit. jiwa semakin memberontak. maybe sebab aku dah berhenti sheesha kot...lebih2 lagi selalu dikecewakan oleh beberapa golongan yang ada disekelilingku. mungkin dia tak bermaksud ape2...tp tak sedarkan dia atas perbuatannya itu?cuba la berfikir ttg org lain sket..ini tidak... main langgar jer..

pas sorang-sorang campak aku ketepi. igt aku ni ape?tunggul?(ni ayat farid kamil dlm evolusi KLD II.pinjam sat noooo)... kalau tak nak pk pasal perasaan aku...TOLONG!pk pasal adab dalam Islam..

sekrang ni, mcmn nak ubat ht aku?solat pun tak khusuk...kalau khusuk pun, lepas bg salam, terus sedih...dah tu mcmn....haihhhhh mohon petunjuk..mohon petunjuk...

P/S : aku paling benci jika orang cakap tak serupa bikin..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Ezzah said...

ishk ishk...x mo sedih2. cheer up babe!!

ehemmmmmm....beli le..beli le..beli leeeeeee itu kamera!! :D.


sy menyokong 100% :D

naziffuddin said...

hahahaha xleh blah....sy ikat perut tau nak beli ni...