Search This Blog

Masih Di Ofis~!!!

hari ni ntah mana datang semangat aku nak keje lebih masa..walaupun tak dibayar gaji lebih utk menampung perbelanjaan aku membeli DSLR.... maybe sbb aku nak relak sket esok... atau hati aku yang terusik...aiseh!macam novel yg sedang dibaca nurlina plak... ape2 pun.... malam ni, aku nak melantak bnyk makanan...tapi.....aku takde duit...mcmn?keinginan tinggi........ dengan meja yang serabut.....laptop yang bersepah...



aku gagahkan untuk siapkan kerja aku...sambil menulis blog ni skali....kalau rumahku dekat...maybe jam 6 aku dah balik dah...kejarkan rancangan 630ptg setiap hari isnin hingga khamis...dulu adamaya...kejar jg...tp bila adamaya@shako86 telah berbaik budi menguploadkan rancangan itu....terus aku tak kejar2...download sudah..tapi....kalau kluar ofis jam 6...paling awal 645ptg br sampai rumah...tp kalau balik jam 730mlm....kul 750@8mlm dah sampai...magik tak magik tak magik tak(baca dgn intonasi eric leong-casa impian)

hari ini, aku cuba utk tidak berbalah dgn dia....walaupun tersasul seketika kemarahan aku kepada dia...mana tak nye...dia buat perangai lama dia semula...so tatkala aku dapat mengawal kemarahan aku....aku terus menasihati dia...memandangan aku perlu memperlihatkan contoh ketua keluarga...aisheh!(muka dah merah)....so aku kawal...aku ubat sendiri...aku nasihati dia....moga2 niat suci murni aku ni....dapat mengubah dia drpd tak baik...kepada lebih baik...

P/s : segak juga aku berpakaian pejabat..patutla si nunu minat aku....ahaks!aummm love u too syg..muahh..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: