Search This Blog

Penjara Janji!


kalau entri b4 this aku cite pasal janji...kali ni aku nak bg lagu janji plak...

Hatiku digirisnya lagi
Kali ini lebih dalam dan pedih
Kerna aku sudah berjanji
Dia cinta ku yang terakhir

Sungguh tak pernah ku menduga
Dia akan mengulanginya semula
Namun untuk menodai cinta
Dan membiarkan aku sengsara

Dia tempat ku sandar
Angan ku pendamkan
Satu percintaan
Yang bisa ku jadikan
Tangga-tangga ku ke pintu syurga
Meleraikan rindu

Mengecap bahagia
Yang kerap dimadah
Insan yang murni
Yang dah rasakan cinta
Yang aku... mimpi

dulu aku suka jg nak nynyi lagu ni..al maklumla....dulu pengaruh filem kuat..asal feeling je, terbayang ada background lagu kat belakang...lagu ni la menjadi salah satu pilihan aku...heheheh

malam ni suram jer...dari luar rumah...hujan..sampai ke dalam hati aku..betul kata orang...rambut sama hitam...hati lain lain..tak semestinya org yang kita cinta, faham kita 100%..walaupun dia asyik bising dah faham kita 100%, dan diackp kita yg tak faham dia...sebenarnya dia tak faham kita pun..yg kita faham dia..so kita hanya mampu, berfikir yang dia hanya pandang dari suatu sudut yg dia boleh pandang..kita jgn paksa dia pandang dr sudut kita. sbb pastinya belum tentu dia mampu utk mengecapinya..

justeru dengan itu, lebih baik kita mengalah..sblum kita tersungkur di pintu syurga..pastinya kebenaran akan muncul suatu hari nanti...biarpun dia rasa tak dihargai..suatu hari nanti, dia akan tahu betapa aku hargainya selama aku hidup dgn dia...biar dia dgn labu2 nya...asalkan aku masih dijalan aku...ini saya...ini aku....haaa itu baru kamu....

p/s : hati yang luka, dan sarat dgn kesakitan, nak buat mcmn? hey...sendiri mau ubat la...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: