Search This Blog

Bengang~!!!


hari ini hari agak bengang, suram dan ntah ape negatif ntah lagi.... bermula dgn tidak dpt tdo mlm td... dikejutkan lagi dgn bau asap fogging disubuh hari... bak kata naim, ada bagus dan ada bangangnye org fogging pagi2 ni...yg pertama, bagus! sbb dia kejut subuh... yang kedua, bangang! sbb dia leh membunuh org.. mana tak nye, xleh bernafas dibuatnya..pagi2 dah bengang...cukup disitu...

tak cukup dengan itu, ontheway nak gi keje, ada pulak kereta yang mencabar kewibawaan aku sebagai pemandu drift jengka.... tau la besar...kaya plak tu...kalau aku kaya aku langgar je kete ko..dpt EL..tp oleh sbb aku tak kaya..ditambah dengan perasaan bertimbang rasa...aku hanya menyumpah seranah je pada kau...lalu aku kembali memandu seperti biasa...

nasib baik sampai parking, HOT.fm punya panggilan hangit mcm sial lawak dia...terubat sket kesedihan dan kebengangan aku... aku pun park kereta...berjalan naik ke ofis. mcm biasa,singgah dahulu dia restoran yaqin curry house. 1 1 nye mamak Islam yang diyakini di phileo ni. walaupun nama restoran ada perkataan curry...setitik pun xde masakan curry dlm kedai tu... niat hati nak jamah nasi goreng sbb jiwa tgh bengang..of coz lapar...tapi, potong!sbb nasi goreng dia lembik..mcm tukang masak dia.. cuba mengubah selera aku kpd kueh tiaw goreng, aduuuhhhh! bnyk giler minyak...rockmin and diego, layan nasi lemak..ah!sudah lama aku tak makan nasi lemak. itu tidak boleh dijadikan alasan utk aku memecahkan rekod tak makan nasi lemak...bukan sebab ape. nasi lemak tu terlalu sedikit. tak sempat aku berlapar sampai ke ptg. nnt tghr aku dah nak makan..mana nak cekau duit...oh tidak...lalu aku terus senduk semua makanan yg ada.. cukup untuk aku tahan sampai petang.. tp tak sedap punya pasal,makanan tu and hati aku ni...tak habis dan air pun tak habis..

hari ini punya kerja mcm $%^&*&^%$ . fully ngadap laptop. tak sempat siap 1 PC...dpt 2 laptop utk diformat. kalau diorg ni jenis simpan driver...xpe..ni aku yg kena cari sendiri..attoooiiiii....

sehingga sekrg, jam 625ptg, aku masih buat keje...sambil berblog..erm...sambil tgk kambeng kena tengking dengan pihak HLB...berubah jg suara....hehhee serontot...serontot....

p/s : balik ni nak lepaskan tensen!lebai ajak gi karok...tp duit takde..mcmn ni.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: