Search This Blog

| h.i.d.u.p | t.a.n.p.a | d.i.a |

hari ni aku tak cukup tdo.. semuanya gara2 HATI...bila hati tak tenang, nak solat pun tak kusyuk...bila tak khusyuk, mulalah si setan tu dtg hasut..haihhh bila setan dah hasut...mulalah nak buat bende jahat..bila buat keje jahat nnt, sah2 tak tenang...

"dia" yg dimaksudnya itu bukan Tuhan...mana leh hidup tanpa Dia...Dia the Greatest ma..yg mencipta kita...yg memberi kita peluang pada kita utk hidup....

"dia" yg dimaksudnya itu bukan jg nurlina wahab...mana leh hidup tanpa dia...she is the best i ever have...(betul ke ayat english aku ni?)

"dia" yg dimaksudkan ialah F.A.C.E.B.O.O.K...dulu aku pernah hidup tanpa fb ni..ketika itu, layan frenster...myspace pun bukak tutup...lepas ada fb...sekitar mac 2008 aku daftar...terus aku dengan fb...dulu nak jg layan fb n frenster..tp tak larat...so tutup semua, tggl fb jer..

awal tahun dulu aku pernah tutup fb aku sekejap..hampir sebulan...lagi beberapa hari nk genap sebulan...kalah dgn godaan...hehehhe isnin lepas aku tutup lg fb aku..knp?biarlah rahsia..heheheh aku leh ckp aku bz dgn keje aku jer.

persoalannya....boleh ke aku hidup tanpa fb?aku bnyk pic2 yg aku edit nak upload kat fb.. semuanya tergantung...nk pakai flickr, cam tak best...dah ade account...dah ada pic langsung...tp sekali je update...wakakaka fb ni senang sket nk update...upload pun senang..

sejak aku takde fb ni...aku rasa macam terputus hubungan je dgn kawan2..tak tahu diorg buat ape...jemputan kawin ke...plan ape2 ke...semua terputus...sedar2 dah buat keputusan tanpa tanya aku dahulu...mulalah rasa sakit hati...nak marah karang, batal puasa...wakakakaka

pastu ada plak ckp aku buang kawan...sbb tgk kat fb org lain, ada lagi nama aku. PENGUMUMAN : AKU DAH TUTUP AKAUN FB, SO KALAU ADA NAMA AKU KAT MANA2, ITU KITA PANGGIL FB FAULTY...aku tak pernah buang kawan dr fb ok...aku dibuang ada la...(sape makan secret recipe, dia la yg rasa king confect)

persoalannya, boleh tak aku jadikan blog mcm fb? lagipun bukankah blog ni dulu tmpt org tulis mcm tulis dlm diari tu?leh tak aku update entry mcm aku update status fb?leh tak?upload gmbr..ofcoz la leh...main game?sah2 takleh...lagipun aku tak suka dah main game fb...erm..pening2....apa yg perlu aku buat skrg ni?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Ezzah said...

aahhhhh...patut la cr nama ajib kat FB td x jumpa!

mencik tau! :(

Nazlina Collections said...

hahaha menci menci la...tak mau amik gmbr danish n dania..wakakaka

cik gha said...

alaaaaa....