Search This Blog

Working Time~!!!



ni la sebahagian kerjaya aku...jaga bilik server...problem komp...problem sistem...problem network..di mana? di FIRIUM SOLUTIONS SDN BHD...phileo damansara...

baru2 ni...balik kampung...terkejut dengan tawaran terbaru...Manager IT kat jengka...rm2K tp dok dgn parent....erm..dok kampung...kaya tu..tak luak gaji...tarikh tutup 25jan ni...skrg ni...tak tahu la nk pergi ke tak nak...dalam dilema lg ni...

kerja skrg menarik...dan dijanjikan MIS manager pada 7mac nnt...tp gaji xde la masyuk sgt...keje manager IT tu plak...even rm2K...tp ia kontrak 5thn...

memikirkan aku nk kumpul duit...klu keje sbgi manager IT tu,setahun aku dapat kumpul...sekurang2nya..rm12K...tp klu MIS manager ni...rm6K jer...tu setahun...klu 3 tahun?

manager IT=rm36K
MIS manager = rm18K

bila masa aku nk kawin...hehehehe aku ada 19hr lg nk berfikir samada nk lepaskan jawatan ni...atau berjuang utk mendapat title MIS manager...



ni la sebahagian kerjaya aku...jaga bilik server...problem komp...problem sistem...problem network..di mana? di FIRIUM SOLUTIONS SDN BHD...phileo damansara.......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: