Search This Blog

SeRiZaWa~!!!



CROZ zero 1..aku dah lama download cite ni...tap tak tgk2....sejak kawan aku si alim tag aku kat gmbr cite ni..aku terus download..tp tak tgk...sbb aku macam xsuka st cite jepun dan korea ni...sehingga satu hari tu...aku try layan...

fullamak!!!smart giler cite dia...filem ini dikuarkan pada 2007...tiada dipanggung kita...tak tahu sbb ape...samada aku tak sedar..atau aku tak sedar...wakakaka..mengisahkan takiya genji,anak yakuza yg ingin menjejaki ayahnya sbgi yakuza...jd,utk itu,dia masuklah sekolah suzuran. dan dia nk jd ketua di sekolah tu..dgn harapan bila dia jd ketua situ,dia mempunya latar belakang yg power utk gantikan bapak dia as a yakuza...jd, bermula kisah pergaduhan di dalam suzuran tu...the king of beast in that suzuran is TAMAO SERIZAWA...watak dia ni aku terpikat sbb dia comel dah keanak2an...dia ni sgt ditakuti oleh semua org dlm suzuran tu dan jg di sekolah luar...genji ni nk cabarla serizawa ni...tp tokio,org kanan serizawa merangkap kawan lama genji kat sekolah junior dulu,menasihatkan...

"serizawa watashi no baai wa , aite ni wa , mazu Rindaman bīto hitsuyō ga ari masu . baai wa , saido serizawa to no tatakai ni ki te kare wo taosu koto ga deki masu . tsugini , menakhlukisuzuran"

maksud dia...hehheeh tgkla movie dia...tetttt



CROZ zero 1..aku dah lama download cite ni...tap tak tgk2....sejak kawan aku si alim tag aku kat gmbr cite ni..aku terus download..tp tak tgk...sbb aku macam xsuka st cite jepun dan korea ni...sehingga satu hari tu...aku try layan...

fullamak!!!......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: