Search This Blog

KeRaNa SaYaNg~!!!



hr ni aku dpt tahu yg bos aku nk berhenti lg 3bulan...sedihnya bukan kepalang...aku stop drpd cari kerja lain sbb aku sygkan dia dan xnk dia susah cari pengganti...tp dia yg nk tgglkan aku...

isnin lepas aku diberi amanah sepenuhnya keatas segala urusan MIS syarikat..seterusnya melenyapkan niat aku nk pulang ke kampung untuk menerima tawaran Pengurus IT di kampung...aku sedikit tersentak apabila dia mempercayai aku..password,rahsia, perjalanan, flow MIS semua diserahkan pada aku...

alangkah terkejutnya aku apabila aku mengetahui berita akan pemergiannya keluar dr company ni...mati kutu aku dibuat nya...tak sangka...tak cukup dgn itu...aku pun masuk ke bilik HR....betul...nama dia ada tertulis kat staf nk kuar....7 april 2010...pttla dia beriya suruh aku study MIS syarikat....erm....dah mmg xde org lain dlm comp ni....mmg aku la pewarisnya...melainkan mereka nk cari bos baru...hehehe tak pun aku terus up jd bos...hehehhe mana satu nk?nak ke jd bos rm1500? bila aku nk kawin mcm tu...wakakaka...paling koman bos muda mcm aku ni 2riban...tak gitu?gitu gitu...

tak pela....ape leh buat...dah ditakdirkan aku disini...kalau aku fully MIS..aku suka...tp kalau MIS + issue logged....aku nak cabut!!!!wakakaka....ape2 pun...hbs je trainning aku ni...aku nk gi bercuti dulu...itu yg mesti....sape nak ikut?ke mana?ke sabah bah....hehehhe

paling aku tak sangka ialah....salah sorg board director company aku, anak DS syed hamid albar...nama dia Syed Sadiq Obaidi Albar bin Syed Hamid....pttla mukanya pernah ku kenal...wakakaka nk jupe bapak dia laa...

p/s : mulai hr ni aku akan menuntut segala ilmu MIS dgnnya..seterusnya..take over dgn jayanya...hehehhe



hr ni aku dpt tahu yg bos aku nk berhenti lg 3bulan...sedihnya bukan kepalang...aku stop drpd cari kerja lain sbb aku sygkan dia dan xnk dia susah cari pengganti...tp dia yg nk tgglkan aku...

isnin lepas aku diberi amanah sepenuhnya keatas .......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: