Search This Blog

IsNiN 18012010




hari ini hari terawal aku gi kerja...kul 645pg dah kuar rumah..memandangkan aku pgg kunci pejabat,jd aku kena dtg awal...sesampainya aku di parking...ada staf kembar tdo kat BHP...aku kejut diorg,ajak naik sekali...nak tdo,biar kat atas terus...sampai2 jer...715 aku masuk ofis...paling awal sepanjang penglibatan aku di firium ni....erm...pastu,server ada masalah.damn!! dari jam 8-10pgi aku dok dlm bilik server, fix problem...akhirnya, semua staf dpt buat keje....

tak cukup dgn itu...ntah ape yg berlaku pada server...pas 1 1 laptop dpt problem IP...terpaksa aku set secara manual..okla dpt solve kan...tp,sampai bila?bos aku plak cuti...aku nak ubah..tp takut some thing happen plak...adeh....mcmn ya...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: