Search This Blog

ToRuK mAcTo vs MaT rEmPiT~!!!



sebelum ni...aku layan cite 2012...cite ni la paling hebat 2009...menginsafkan kita semua akan kemusnahan dunia...even last sekali ada terselamat,gambaran dia ttg hari kiamat tu...kita dah nampak sket...cukupla utk buat kita berwaspada dan menyedari yg hidup kita sementara..kita tahu bahawa dlm quran ade menceritakan ttg kiamat...dan kita juga tahu bahawa ia lagi laju hancur drpd ape yg digambarkan dalam movie 2012...so,ape lagi? berkerjalah seperti anda hidup 1000 tahun lagi...dan beribadahla seperti kita akan mati esok...

tak sempat aku puji movie ni....datang kawan aku bernama hamizan...

"beb..lu kena tgk ninja assasin...lg gempak dowh..."

ape lagi....gi la layan...mmg betul da...lagi besh!!!so secara automatiknya...aku menyatakan bahawa,ninja assasin lakonan "hujan",ehheheh rain da...adalah filem terhebat 2009....filem ini mengisahkan pembentukkan ninja oleh ozunu lakonan Shô Kosugi,dia mengutip anak2 terbuang dan menculik dari family2 sekitarnya...untuk dijadikan ninja...termasuk la rain ni..atau watak dia raizo...dia ni..nampak ozunu ni terlalu zalim la..bila dia dah hebat..dia bawa diri...so,sepanjang cite ni...rain diburu oleh kaum ninja...sbb tugasan terakhir dia,dia tak hbskan...sebaliknya,dia cederakan ozunu...sehinggala dia jupe mika lakonan maomie,dia ni la yg membantu raizo tutup pusat pembiakan ninja ni...dlm pada masa yg sama...pusat pembiakan ninja ni,ada link dgn kerajaan...erm....tettt

diakhir2 tahun 2009...ada plak maklukh Allah ni ajak aku n housmate aku,naim,tgk 1 lagi movie...2 jam 45min......cite ape ni?lebih kurang 2012...katanya 3D...bila sebut 3D...semngt la aku nk pergi...sampai2 jer...bukan 3D...dahla bukan 3D,lambat 15minit plak...tp takpe...lambat kerana menunaikan perintahNya...erm...filem ni membuatkan aku tak dpt alihkan muka aku walaupun sesaat..sbb every second sarat dgn scene best...menjadikan movie ni,aku angkat ia sebagai the best 2009 movie...serius!!wajib tgk....nak tgk?layan yg 3D punya...aku layan yg 3D utk kali kedua..ptg new year...tp tak puas hati juga...sbb kali ni lambat 10minit...damn!!!skrg ni aku tgh pk...nak ikut housemate aku layan utk kali ketiga atau x....heheheh jarang aku layan movie dipanggung lebih dr sekali...biasa aku akan download jer utk tgk kali kedua...tp avatar ni,mmg siyau!!!



sebelum ni...aku layan cite 2012...cite ni la paling hebat 2009...menginsafkan kita semua akan kemusnahan dunia...even last sekali ada terselamat,gambaran dia ttg hari kiamat tu...kita dah nampak sket...cukupla utk buat kita berwaspada dan menyedari yg......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: