Search This Blog

. .. ...SaTriA bAjA pUtiH... .. .

syg : knp abg senyum je hari ni?
abg : abg buat ape yg syg suruh abg buat semalam?
syg : syg suruh ape?
abg : syg suruh abg buang yang keruh, ambil yg jernih...
syg : syg abg...

skrip di atas tidak berkaitan dengan tajuk entry kali ini...skrip di atas juga tidak ada kaitan dengan aku. tp aku terdgr sebuah dialog dalam tv, CAFE AKIL HAYY kot tajuk dia...antara budak AF tu dgn pelakon pompuan sorg tu... ntah la... sape nama aku malas amik port. sbb masa tu aku tgh mandi....

situasi dia sgt sweet.

dah! itu saja... yg aku nak cite skrg ni...adalah, pada 16 hb, aku di kehendaki menderaiv(memandu) sebuah kereta manual... aku terpaksa tinggalkan KELIVO aku dirumah.... ;o( sedihnya bukan kepalang.... tp bukan permanent...sekejap je...

kereta aku kali ini adalah


yaaaa sebuah kereta manual.... sudah lama aku tidak memandu kereta manual.. tetapi itu tidak membuatkan aku kekok menggunakannya... lihat! ape yg aku bawa dr kelivo...bukan kad touch n go! tapi spec baru aku...keh keh keh betapa bergayanya aku ketika memandunya...

kemudian, kereta ini, mempunyai


yaaa stering yg agak sporty berbanding dgn kelivo aku.... kuncinya berbuah strawberi..biarpun cuaca di kg awah skrg...agak panas! luar dan dalam....

kereta ini jg dilengkapi sebuah sport rim yg aku idamkan tuk match ke KELIVO aku...kalau la leh main tukar tayar mcm tukar tayar dash yankuro, dah lama aku tukar.... keh keh keh rim ape?


yaa rim putih....kalau dimatch kan dgn kelivo hitam aku...bapok semat(smart) nyeee....

biarpun kereta ini dilengkapi dgn ekzos yg agak besar. tp ia tak bising... mmg aku idam jg ekzos besar.. tp apa yg menariknya kereta ni,

kereta ini membuatkan aku tidak boleh mendengar siaran HOTFM...(menarik ke?) maka aku sudah sekian lama aku tak dpt dgr panggilan hangit, AM Krew jd KRU....dan jg slot sudirman... aduyai... knp?sbb radio dia leh set pada perpuluhan ganjil saja... HotFM 97.6... maka tak dapat berbuat ape2... maka aku bertukar selera ke 95.3.. radio muzik....hahahha layan retro plak skrg...

aku tak keseorangan...aku ada teman tatkala aku bermasalah atau sedih sepanjang perjalanan...aku ada kawan teman aku... iaitu


aku gelar dia...si put3...hahaha maybe sbb cite putera katak..tp aku takkan la letak putera katak...gay la plak... mestila putri...kn? kn?

okla broommm broommm dgn kete ni... tp tak lama.... dalam 28feb aku kembali bersama kelivo aku yg tingkapnya sudah elok!! terima kasih mum n dad! sbb baiki tingkap aku itu...hehehe agak mahal!

inilah dia kereta Satria Baja Putih!


jika ini karya terakhirku.... aku ingin mencari sape yang nak beli kereta ini.... rm11K on road.... sila emailkan pd aku di are_jeep313@yahoo.com..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: