Search This Blog

. .. ...26 tahun... .. .


26tahun...

oh mak ai! dah 26 tahun dah aku tahun ni... ada ape dgn umur 26tahun ni... semestinya aku semakin hampir dengan maut.

semenjak 2 menjak ni aku mengalami suatu perasaan yg sgt aneh. dimana perasaan itu adalah tentang MAKAN!

ya..apabila makan. mesti kaitan dgn perut. skrg, perut aku sgt manja. tak tahula kenapa. maybe sbb nak masuk umur 26tahun kot. perut aku, kadang2 kalan lapar. jd aku isikan nya supaya ia bg aku senang hati.

TAPI!...

to be continue.....





eh tak la...acah je... tapi... bila aku makan, perasaan menyesal itu dtg selepas aku selesai makan. nak kata aku tak baca bismillah, siap doa makan lagi aku baca... setiap kali terjadinya begitu, aku akan cakap. tak nak makan dah, sampai benar2 lapar.. tp kejadian ini, berulang. bila aku lapar, aku paksa jd lagi lapar. betul2 lapar yg sepatutnya aku dah sampai WAJIB MAKAN, br aku makan...tp ttp perasaan menyesal tu, dtg.. knp???

menitis air mata aku bila mengenangkan bala yg sedang menimpa aku ni. apakah ujian Nya kali ni. adakah aku tidak pernah bersyukur seumur hidup aku? Ya Allah..ampunilah aku. jika aku tidak sedar dalam pembaziran itu, maafkan aku.. kalau la aku ni ayoub, akan ku sedekahkan lebih banyak makanan kpd mereka yg tak dpt makan...

seksanya hidup aku skrg....

andai kata ini karya terakhirku... ketahuila, aku ingin skali utk memberi org miskin makan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

ShiLa CA said...

huhu...snang je en ajib oiii...pi byr zakat ek..