Search This Blog

Hai..Hye...Hi...


hye....

apa khabar blog?

lama aku tak menconteng kat badan ko ni...

ko rindukan aku?

aku rindukan ko jg...

tp aku agak sibuk kebelakangan ni..

eh kenapa ko pandang belakang aku?

tak.....aku cakap, sejak akhir2 ni..aku sibuk...siang keje..malam keje...jadual aku tak macam dulu dah... dulu ada relex lagi...sekrg dah takde dah..

hari ni 20-10-2010... suatu tarikh yg amat cantik... semua org kecoh.. padahal tiap tahun ada tarikh cantik... 20-09-2009, 20-08-2008....erm... tp aku, bgn pg2 kaki krem. seawal 530 pg... waktu ayah aku kejut subuh..aku nakla bgn..tb2 kaki sebelah kanan aku krem.. jg mungkin sbb terlalu letih drive.. dah la drive..sorg2 plak tu..kereta yg dipandu aku, brp kali nak excident..sbb ngantuk...tp terpaksa la aku gagahkan diri seorg diri... walaupun ayah aku dtg cuba membetulkan kaki aku...tp ia tidak berjaya..krem terus menggigit belakang betis, bawah sket dr lutut..ape lagi...aku terus melompat dari katil terus slow jog.. dah solat melunjur aku pg ni...

aku tak berniat nak tdo semula lepas subuh...so aku just bersandar di kepala katil..eh blog...ko tau...aku tertdo jg...wakakkaa tp mak aku kejut sml jam 645pg...dia suruh pindahkan gmbr dr kamera kawan dia, ke dalam pendrive dia..aku pun gagahkanla diri utk bangun..hati aku berdetik sedikit merungut...tp cepat2 aku istifar.. dah siap aku tlg mak aku tu..aku terus masuk bilik. tp kali ini, aku tak tutup rapat pintu. sbb aku nak dgr rancangan Tanyalah Ustaz. tp dah jam 7.05pg, tv masih kedengaran berita...aiseh..ayah aku ni tak buka tv9 ke... aku pun tunggu punya tunggu... haaa muncul jg suara ustaz syed nurhisyam... dgn tajuk DOSA dan BALA... aku cuba dgn kusyuk..tp 1 pun tak masuk dlm otak aku...last2 jam aku berbunyi 730...maksudnya, aku kena bgn mandi...oleh sbb kaki aku krem. so semua pergerakan aku lmbt...

sarapan hr ni mak aku buat jemput2 garing...takde sos...so aku tak selera makan..biasa, kalau mak aku punya jemput2 aku mmg tak leh tolak...bantai mmg tak igt dunia...so aku makan 2 ulas je... then mak aku uruh bawa bekal...ok jg. takyah kuar lunch...makan jemput2 je sampai ptg...

then aku g keje... eh blog.. ni kesah aku hr ni la... sbnrnya bnyk lagi aku nak cite sama ko,bloggy... tp ntahla mana satu aku nak mula dulu, aku pun tak tahu...

oh ya...bloggy..ko dah ada teman baru...butik nazlina dan test butik...make fren ok...jgn gaduh2...semua aku syg...

nnt aku kembali dgn pic gambar2...ok? now aku nak start buat keje offis aku yg bertambah.. standard la bila cuti, aku naik je mesti bnyk keje...hehehe k chow...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: