Search This Blog

Bujang Lagi~!!!

hari ini aku bujang...

parent aku g Melaka... jaga cucu mereka yang kehilangan ibunya seketika...hehehe

siram pokok bunga, sidai baju, uruskan kucing...settle...

pg td hujan...so tak payah siram pokok bunga...

balik malam td, tak angkat kain, so tak yah jemur...

malam td, aku dah siapkan makanan n air kucing siap2...so tak payah uruskan..balik karang..mampos baru taik kucing penuh...wakakaka padan muka aku...

knp gmbr farid kamil kat atas? huh! igt aku suka n gilakan farid kamil ker? sorry de... tu gmbr menggambarkan tajuk yg aku tulis ni... iaitu BUJANG...type kat google.. bujang..kuar gmbr dia...rembat jer terus..takyah buang masa... so jgn kaitan aku dgn farid kamil... gmbr dia pun aku taknak simpan...aptah lagi tgk cerita cuti-cuti cinta...pe barang..bnyk cite melayu lg.. ni cite yg aku sendr leh teka start ending dia.. tak kisahla org cakap sombong ke ape... tp kita ada sebab musabab tersendiri knp kita berbuat demikian...

nnt aku upload pic masa 24okt... bnyk kot gmbr... tp gmbr tak menggambarkan kisah benar la... aku ni takdela hebat mana kalau tgk ke gmbr tu... lakonan je lebih..menipu je bnyk...wakakaka attoooiiii!!!!! bila aku pk semula..malu pun ada...tak patut pun ada...spttnya aku tak berhak dok situ, apatah lagi dilayan lebih2 mcm tu... bg mereka yg tahu status sebenar aku, bila tgk pandangan mereka, seperti menerima herdikan jer..aduhh tak senang aku dok situ..

ape pun aku tgk macho dan hensem di atas pentas... sbb tu la aku taknak menari.. sbb aku kontrol hensem la...wakakaka tunggu la gmbr tersebut..

dr Kuantan...lebih kurang jam 1230 pg, perjalanan ke Nilai tergendala akibat kemengantukan aku. ditambah pula dgn krem kedua2 blah kaki.. makanya aku terpaksa memberhentikan kelivo aku di hentian Gambang. tarik je handbrake, gelak2 sket...terus terkeluar roh aku... peh! ngantuk tul... sedar2 630pg, terus solat subuh dah terus gerak sambung perjalanan ke Nilai...

lebih kurang jam 11 sampai Nilai..terus tdo sampai jam 3ptg..niat nak tdo lebih lagi..tp terjaga sbb pening.. kepala berat.. rasa macam nak berjemur je kat bawha matahari... bangun, solat jamak, lunch n terus ke Midvalley. jupe customer.. sharing sket2... then terus ke Danau kota. hantar barang.. Lepak Mali's Corner.. terus ke balik ke pahang. lebih kurang sampai dalam jam 12tgh mlm. sambung buat keje butik, stock baru dah sampai.sampai tersengguk2 la buat keje... tp takut basi, kena siapkan jg 50 gmbr... siap dalam jam 1.30, terus tdo...

bangun2, henfon dah kena bar! argghhh....siap2 dalam 750pg gerak kuar g office... hr ni keje sorang...rasa mcm nak tutup je office... nak tdo jer... kalau naik flight ada jet lag..drive sepanjang hari pun ada drive lag... so badan aku lemah sgt hr ni.. ditambah pula ada masalah peribadi yang aku sendiri menggantungkannya...so, emosi agak terganggu...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: