Search This Blog

1st Award~!!!


thank to cik g-ha kerana sudi bagi award ni. terasa macam menang anugerah bintang popular plak... 4u2know, this is my 1st award in blog life! bangga tak jd org pertama bg aku award?

beautiful blogger mean, penulis blog yang cantik.. aku mmg cantik. bukan paras rupa, tapi cantik budi bahasa... insya Allah...

aku juga nak hadiahkan award ni, sbb stail bg anugerah ni kena berantai...so aku terpanggil nak bg anugerah ni pada :

abg aku - afdlin shauki
kawan aku masa praktikal - aishah
kawan kenal cenggitu - arni yusnita
sahabat rapat aku masa sekolah menengah - asshik
MC terhebat malaysia - abg aznil
my belove sister - De
kawan aku masa berentap di PUM kebangsaan 2004 - ekafarlina
my fren - ezzah
blog yg aku suka baca - ijaicool
rakan project - asip
kawan lepas sekolah menengah - ika
kawan sekolah - linda
bestfren aku sekolah ren, men, housemate - naim
programmer masa praktikal - shahrul
junior aku n rakan seangkatan masa PUM kebangsaan 2004 - zaini

korang dah amik award ni...jgn lupa thanks to me n cite pasal korang...mcm aku :

1. aku seorang yang sempoi...
2. tak suka pergi ke tempat crowded org...
3. suka dok dlm bilik.
4. mesti ada internet.
5. mesti dilayan macam baby.
6. suka bg nasihat n goreng nasihat.
7. berjiwa halus... ;o)

khas untuk anda semua...terimalah award pertama ku ini... luv u all!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

cik gha said...

ye, banggenye sy...hehhe

naziffuddin said...

hehehe bangga sampai gemuk macam katak dah..wakakka

eKa NiNa said...

bob...realy TQ....
long time didnt see u...
take care ok..
miss u

Mohamad Faizal said...

thanks. aku mengaku aku beautiful