Search This Blog

E-mergency!


ntah mengapa aku terpanggil utk menulis hari ini...sedangkan aku sgt sibuk dengan lambakan netbook di pejabat. tambahan pula aku bekerja sorang. tp mungkin kerana hati aku yg suram dan resah.. dicampur pula kelaparan yg tidak makan pagi dan tghr.. seakan2 puasa sunat..

mulanya aku mahu membawa bekal roti dari 7E..tp aku tiada kelapangan utk berbuat demikian. tersimpan di dalam hati aku ini ingin makan tghr saja. sambil pula boleh basuh kereta.. tp, keresahan aku terjawab sebelum aku keluar pejabat.kakiku tersepak kerusi lalu berdarah kuku ku...petanda rpnya... nasib baik aku tak kluar. kalau tak sia2 je aku kuar..br ku tahu status terkininya...haihh....

xpela..dia senang begitu.. ape yg boleh aku buat... pendapatnya sgt bertentangan dengan aku.. apa aku perlu buat? nak bersua muka, berbincang...hal ni..dah puas dah... maybe aku perlu bersikap seperti sikap dia...

tp menjadi masalah bgku, adalah jika aku berbuat ape yg dia buat padaku, bgnya, tiada masalah. tidak memberi apa kesan padanya.. mcmn lg aku nak nyatakan...haih...

makanya...aku akan terus ikat perut...sbb? dia pun suka aku berbuat demikian... buktinya? dia bersikap senang dgn tindakan yg dia buat..kalau dia tahu aku tak suka...dia takkan buat.. bukannya aku tak pernah cakap..selalu aku igtkan..aku benci itu aku suka ini...tp...hasilnya? maybe nak masa lg kot? takpela....

p/s : kalau pasal tu, semuanya larat....erm...biarlaaa....
p/s : aku tak pernah kisah kerja tak tentu masa...asalkan betul caranya...tp masa yang dikesahnya..bukannya perasaanku...nah! mau tgk masaku pula? tunggu!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: