Search This Blog

BeRsAtU, bErSeTiA, bErKhIdMaT~!!!!



semalam 24mac..mulanya persidangan UMNO kat PWTC..sejak tahun 2000 aku nk pergi persidangan ni..akhirnya semalam...aku dpt jg pergi..9thn aku tunggu..akhirnya semalam..balik keje jer aku terus menuju ke stesen LRT bandar tasik selatan.perjalanan tren ke PWTC mengambil masa 24minit.sampai je kat sana,aku didatangi dengan agen Dato Mukhriz Tun Mahathir..igtkan nk tangkap aku..rupanya nk bg aku pelekat kereta n sticker "BERANI BERUBAH"...mmg aku suka dpt sticker2 semua ni..aku pun berjalan masuk ke PWTC..

serius aku ckp..expo2 dlm tu semua utk perempuan..utk laki xde pun..aduhai...sedih aku..aku nak beli tshirt,beg, buku n macam2 lg..tp semua tu mahal..aku ni xbawa duit..so just usha jer la..

sampai je kat sana..aku nmpk ramai PUTRI UMNO..menjerit2..aduyai..then aku nampak crew NTV7 nk buat live..ape lg..aku bapak aku...

BOB :assalamualaikum..
ABAH :waalaikumsalam..hah!knp dik...
BOB :cuba teka adik kat mana?
ABAH :kat rumah la..
BOB :salah..adik dgn mukhriz ni..
ABAH :hah?mukhriz mahathir ke?
BOB :hehehe xde laa..adik kat PWTC.join perhimpunan UMNO..
ABAH :ooo...ye ke...hahaha ape la adik ni..
BOB :bah..cb buka NTV7..ade org nk buat life x?
ABAH :jap...(tukar cenel)..haa ade...kat PWTC..
BOB :ok..skrg abah tgk ek..adik nk lalu belakang org ni..
ABAH :ok..
BOB :haaaa nmpk x?
ABAH :nampak!nampak!! adik pakai baju biru petak2 ek..hahaha

hanya abah aku n mummy aku jer yg nmpk aku masuk tv..hehehe itu dh cukup membanggakan aku..xperlu org lain tgk..tp..aku gi sana pun bukan dpt jupe perwakilan..aku jupe artis..first skali aku jupe malek noor..dia duta persatuan pengguna islam..then aku jupe senator jins shamsuddin...nk balik tu aku dok sebelah hans isaac...dia tunggu kete dia yg diambil jockey hotel..dia pakai BMW X5 klu xsalah aku...yg besar macam harrier tu..

lepas maghrib,aku balik..letih...balik tgk cite cinta untuk ain,then terus terbungkang...wafwafwaf kul 3pg terjaga..layan travian jap...then tutup laptop..titun...

nah lirik utk anda semua..wafwafwaf

Bersatu Kita Bersatu
Dengan Setia Berganding Bahu
Jiwa Teguh Berpadu
Kita Rumpun Melayu

Bersama Kita Bersama
Mendukung Hasrat Semua
Berjasa Pada Bangsa
Agama Dan Negara

Lambang Kita Yang Gagah
Dipandang Mulia Dan Indah
"Bersatu, Bersetia, Berkhidmat"
Cogan Katanya
UMNO Terus Mara
Untuk Rakyat Malaysia

p/s:semalam yg hangat...Tok Jib berucap mlm td menjerit2..sakit telinga aku...



semalam 24mac..mulanya persidangan UMNO kat PWTC..sejak tahun 2000 aku nk pergi persidangan ni..akhirnya semalam...aku dpt jg pergi..9thn aku tunggu..akhirnya semalam..balik keje jer aku terus menuju ke stesen LRT bandar tasik selatan.perjalanan tren ke PWTC mengambil masa 24minit.sampai je kat sana,aku didatangi dengan agen Dato Mukhriz Tun Mahathir..igtkan nk tangkap aku..rupanya nk bg aku pelekat kereta n sticker "BERANI BERUBAH"...mmg aku suka dpt sticker2 semua ni..aku pun berjalan masuk ke PWTC..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: