Search This Blog

AkU pErLuKaN rEv0LuSi??



belum terlambat jika aku ucapkan TAHNIAH bunkface!!sbb lagu dia yg jujur ni...siyes!jujur sial lagu indie...harap u all dpt masuk AJL 24 dan jd juara mcm MUH..cuma...behave ur self,bunkface!!

download

aku keliru
menjadi buntu
arah yang ingin ku tuju

rasa resah ku

kian celaru
dengan ilham ku tempuh

F1
aku cuma mahukan

bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua
OO.. OH OO..OH

C/O
Inikah revolusi
atau hanya ilusi
bagaikan mimpi jadi realiti

Rasional diriku
rasional dirimu
penentu masa masa depan ku

adakah masa
menjadi punca
diriku dalam dilema

benarkah anjakan paradigma
susuli ku terima

repeat F1$C/O


p/s: aku cuma mahukan bayangan resahku hilang...

belum terlambat jika aku ucapkan TAHNIAH bunkface!!sbb lagu dia yg jujur ni...siyes!jujur sial lagu indie...harap u all dpt masuk AJL 24 dan jd juara mcm MUH..cuma...behave ur self,bunkface!!

download

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: