Search This Blog

aLoNe In LoVe...


Tiada ape yang aku nk banggakan pada diri aku ni..
aku pernah berada di atas..
aku juga pernah berada di bawah..
tatkala diatas, aku leka..
tatkala dibawah, aku peka..

kini masa untuk mengikut arus dunia..
melakukan sedikit anjakan paradigma..
supaya diri aku tidak ditindas..

dahulu periang..ya..
sekarang tidak lagi..ya..

tapi aku tetap aku..
yg berubah maybe perangai aku..

TAPI HATI TETAP SAMA...

aku nak jumpe org yg betul2 menghargai aku selain FAMILY AKU....
xkira aku ni berkelakuan macamana sekalipun...

jika aku bersikap NEGATIF..
dia mesti pandai

mengambilnya..
menghancurkannya..
melenyapkannya..

dan memberikan kepada aku semula dalam situasi POSITIF..

SESUNGGUHNYA AKU PERNAH MERASAINYA DAHULU, SEKALI...

post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: