Search This Blog

TeRiMa KaSiH mUmMy...

Malam ni aku buang dekat 30org kawan2 frenster aku yg aku xkenal dan kurang berhubung dengan aku...diiringi dengan doa semoga korang bahagia...klu ade dosa aku maafkan...

sambile membuang mereka...aku layan satu lagu indon ni..indon lagi...adoi...lagu dia lawak...tp chorus dia makan dalam...aku suka...

Ku bukan superstar
Kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar
Yang punya banyak kapal

Ku bukan bangsawan
Ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai....

tengah edit fren tu..mak aku call...

mummy : dik...ko kenapa mintak duit dgn abah kelmarin?ko xde duit ker? abah bg ko seminggu tu xcukup ker?
bob : erk...tetiba je mummy ni...cukup laa...knp mummy tanya?
mummy : xde laa...mummy risau bile ko xcukup duit...klu xcukup,abah tambah laa gaji mingguan tu...
bob : eh xpe la mum...klu xcukup adik mintak laa...setakat ni dah memadai dah..

aku igt marah ape ntah..rupanya risau aku xcukup makan...nyesal aku xckp xcukup..hahahaha klu x up gaji bulanan aku...hehehe

itulah firasat ibu...sejahat2 mana pun kite,dia ttp sayang kat kite...aku xckp aku jahat..nakal sket jer...

ape pun..thanks mum...dont worry mum...anakmu yg terakhir ni sedang berdikari dan berjimat...mum simpanla duit utk buat rumah tu..lepas ni ada la tmpt tdo utk adik bila semua adik beradik balik...love u mum...lebih drpd segalanya....muahhh!!!


post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: