Search This Blog

GENG:PENGEMBARAAN BERMULA

ahad...22 feb 2009...xsilap aku..ada kawan aku sambut besday hr ni kot...tp sape yer...erm..betul!betul!betul! heheh hr ni jg genap 10hr tayangan filem yg digilai kanak juga org besar(sbb kene bawa anak2 diorg) dan juga dibanggakan sbgi filem malaysia.kutipan dah cecah 2.6 juta.target 10juta..tp bende ni akan terbantut JIKA ada org buat cetak rompak...nk cetak rompak..buat filem luar negara dah la...filem malaysia jgnla dicetak-rompakan..

last week aku pergi tgk cite ni dgn kawan dr sek ren aku..NAIM..jam 945mlm..kat cineleisure damansara..balik rumah dekat jam 230pg.esok xpergi keje...hahaha nasib baik bos xde..semalam kawan aku@bf adik angkat aku,dak ULI tu dtg..gi bawa dia date ngan adik angkat aku tu.tgk wayang cite GENG:PENGEMBARAAN BERMULA dgn ofismate aku skali...2x kali dah aku tgk..

hari ni,balik dr hntr dak uli,abg aku ckp..jom gi ALAMANDA...tgk upin n ipin..mula2 malas...tp ikut jg..hasilnya...tgkla gmbr tepi ni...ramai giler org..

GAMBAR 1
ni la empunya suara UPIN&IPIN..br berumur 10thn..kecik lagi..suara comel..muka dia ni garang..tp bila senyum..comel mcm watak dia..ramai org..tgk dia sibuk sain poster..kecik2 dah org mintak autograf..jeles aku..org mintak autograf aku pun waktu haluansiswa kolej...hahaha satu part tu..aku tgk dia picit2 lengan dia..lenguh sain banyak poster...sian dia..dipergunakan..jadi untuk merehatkan tangan dia tu,aku pun panggil dia.."tia!!pandang kamera abg jap.." dia pun pandang..bila dia senyum jer,terus aku snap!dapat 1keping..hehehe

GAMBAR 2
tiba2 mata aku tertumpu pada sorg awek ni..tgh sain jg..rupanya diala watak KAK ROS..sebelah dia tu,rajoo...aku nk amik gmbr dgn dia memula..tp oleh sbb aku xhensem hr ni,aku pun amik gmbr dr jauh jelaa...lgpun dia xcomel..cun jerr...hehehe

GAMBAR 3
ade la kelibat patung 2 ketul ni..bapak ramai kerumun..aku nk join pun xsyok...nk bawa anak sedara aku,diorg takut...rupanya ramai budak takut..aku tgk ramai mak ayah paksa anak dia gmbr..tp budak tu takut2...lawak tul...

GAMBAR 4
ni poster dia..tp aku dpt bluetooth jer dr team GENG tu..aku dpt 2 ringtone utk HP..sape nk,dtg jupe aku...

GAMBAR 5
ni xde kene mengena dgn watak dlm GENG..nk kata pakwe kak ros pun,kak ros dah tangkap cinta dgn badrul...hehehe aku nk tunjuk garisan kat dahi aku tu...bkn garisan kedut tua ye!!tp garisan luka yg aku pun xth dpt dr mana...sedar2 bangun pg dah berdarah dah...mcm terhiris..then pipi aku pun kemerahmerahan sbb kulit kering..macam mat salleh pulak...

balik dr alamanda tu...hujan lebat...terkena kepala aku dek hujan itu..asid...aku balik jer terus basuh rambut...nk tunggu rambut kering..aku tulisla blog ni...now aku nk off...nk tdo...ngantuk...hahahaha....

p/s : jgn lupa gi tgk GENG UPIN & IPIN tau..pecah perut punya...support filem malaysia yg power2...filem malaysia yg xsmart,xpayah support..hahahhaha


post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: