Search This Blog

KINI SSLC~


tidak pernah ku terlintas bahawa aku akan aktif bersama kelab peminat artis... apetah lagi dekat dgn mereka... pernah aku cuba terlibat sebelum ini, pernah aku nak cuba ikut program mereka...tp mungkin bukan jodoh aku dengan depa... tp, pertemuan dalam FB secara tidak sengaja itu, telah membuatkan aku semngat utk terus menyokong bukan saja secara senyap2 tapi... lebh rapat malah akan rapat dgn beliau.. dan akan dtg aku mungkin akan rai sesuatu dgn beliau...

ape aku nak cite kat sini adalah, langkah kejayaan pertama aku...

cuba lihat gambar di bawah ni...

ni design banner aku buat. copyright okayyyy

kemudian aku hantar utk printing...

siap di printing ;o)

mendapat arahan utk dipos ke kedah. sbb tour  ABPBH akan berada disana.. ;o)

dan inilah hasilnye ;o)

geng2 SSLC yg berada di kedah

shaheizy sam dah pegang banner yg aku buat la der... huhuhuh bangga den...

terima kasih kepada pengerusi Qaseh Syayang kerana memberi kepercayaan penuh pada aku utk terus menyumbang semangat dan keringat dalam menjayakan semua ni..

terima kasih kepada Myra Zainal sbb amik gambar ni...

terima kasih kepada mummy khaty(ibu sam) turut menyokong SSLC

ops ape itu SSLC? SSLC is

Shaheizy Sam Lovers' Club

sila join group ini cepattt!!!!

now, aku ada projek baru.. iaitu, TSHIRT SSLC...



tapi ni contoh jer... yg sedang di cetak ialah warna hijau apple. 

kain jenis 100% mircofibre. quick dry, tak kembang. 

RM30 SHJ!
postage rm5 semenanjung. rm10 sabah sarawak.

CEPAT TEMPAH!! join group SSLC! dan buat tempahan!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: