Search This Blog

Sudah Lama Tidak Berblogging!

Assalamualaikum...n Hi kpd mereka yg bukan beragama Islam... ;o)

waaahhhh sudah lama aku tidak berblog... knp?KENAPA? jgn tanya pada aku kenapa aku tak berblog, sebaliknya tanyalah pd diri anda, knp tak dorong aku utk berblogging...wakakakkaa

First skali, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN, aku ucapkan kepada semua umat Islam yang menyambutnya... seterusnya, kepada semua umat manusia yg join menyambutnya tak kira agama dan bangsa ;o)

2nd, SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 54. cite pasal merdeka ni, aku pun tak faham. skrg timbul yang aku belajar sejarah selama ni, adalah sejarah yg terpesong. yang cakap tu, pulak seorang guru! dulu sama2 belajar dgn aku, dalam kelas sejarah. lupa plak brp score dia masa dulu. dalam media masa, tak kira tv atau surat khabar, berkata lain, internet kata lain. habis, mana satu nak betul? kalau aku tak kisah pasal sejarah leh tak? pepun, kita dah aman. cuba perlukan pembetulan sedikit sebanyak,agar Malaysia tak dijajah semula.. atau di-take-over-kan semula oleh penjajah,

Tidak berniat utk menulis panjang. cuma, just nak warm up dimana, aku akan kembali berblogging. akan kembali dgn pelbagai tips penyelesaian masalah baik dari segi CINTA, HIDUP dan PERSOALAN RUMIT. ;o) juga aku akan kembali dengan diari harian aku. cuma tak hari2 la aku update.. nak update ni, kena ada mood.. so, first, aku kena ubah interface blog aku ni... kena lebih menarik dan tertarik... ;o)kepada semua followers aku, jgn lupa note dalam hidup anda, BIB <--- BOB IS BACK!

Salam sayang dari saya kepada semua pembaca.... jemputla datang beraya di rumah ;o) 
No 194 Desa Jaya
Bandar Tun Razak Jengka
26400 Maran,
Pahang

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: