Search This Blog

Siapakah Pelengkap Tulang Rusukku?



Siapakah permaisuri di hatiku? siapakah yang telah mencuri hati aku?
lagu ni, aku dedikasi untuk dia..

Aku rela
Hidup denganmu
Demi bahgia
Hanya Tuhan bisa memisahkan kita

Dijaga dan lena ku kuntum kerinduanku
Untuk mempersembah sayang padamu
Keharuman bunga tak seharumnya cintaku
Istimewa untuk sunting jiwamu

Bermula pandang pertama
Kau utuskan senyum mesra
Aku ingin seribu tahun lagi bersamamu

Kubinakan mu istana
Aku rendakan bahagia
Dengan niat suci
Kaulah permaisuri

Sambutlah cinta abadi
Gengam dan semat dihati
Manisnya asmara
Kekal selamanya



Dia ialah....



Ni la nolie. tettt Nurlina Binti Abdul Wahab. no kad pengenalan.... tettt takkan semua tu aku nak cite? aku cite pasal dia ni sket dah la... she is nice! cute. tgk gmbr atas pun dah cukup.. bermula pertemuan kami di Wisma Elken Kuantan pada 1 ogos 2009, ketika itu aku memenuhi permintaan dia utk menghadiri seminar kesihatan. biasalah, jika lelaki tunjuk bentuk badannya, pasti wanita akan tertarik. masa tu aku volunteer nak jd model. so, masa tu la dia tgk tubuhku yg berketul2 ni.. hahahha tak lama kami bina tapak hubungan, kami melangkah ke hubungan yang lebih serius pada 9 sept 2009. 2tahun sudah usianya.. pelbagai ujian dan rintangan kami lalui. bukan tidak bersyukur...bukan nak menyesal... tp semua itu telah mengajar dan memberikan peluang utk masing2 mengenali diri msing2 dan sesama sendri.

Sempena usia 2tahun ini, bb nak mohon maaf sekiranya bb ada lakukan kesalahan, yang buat syg menangis. smg hubungan ini kekal sehingga selamanya.... jadikan segala pengalaman yang dilalui bersama bb sbgi ilmu utk menghadapi masa2 hadapan. dan jgnla sesekali cepat tergadah dengan ape saja dugaan yg bakal kita tempuhi selepas ini.

p/s : psttt pstttt cepat2 la belajar memujuk dgn mujarab... dah 2 tahun dah ni... umur belum tentu hidup lama... ;o) sayang syg selalu.. muahhh!!!! my bear is u... ur panda is me! ;o)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: