Search This Blog

KURSUS CBC MANAGER~!!!


hampir sebulan aku bergelar pengurus Pusat Jalur Lebar Komuniti, hari ini aku di'pos' ke Subang untuk dilatih menjadi detektif. maksud aku, dilatih untuk menjadi pengurus yang bertauliahla. dalam ketidaksabar aku untuk menghadiri kursus tersebut, terselit selembar perasaan yang sangat teruja untuk tidur kat hotel ber'gambar' 5bintang.

aku gerak sehari awal. aku tdo kat rumah sewa aku. berjumpa dan mghabiskan masa aku bersama housemate lama, karim kicasso, rubmin, dan azhan. berbekalkan nasi briyani mak aku dan satey mak karim. kami melantak sampai pengsan. lepas tu kuar. kemana?rahsia...wakakaka

esoknya, aku ke pendaftaran kursus. sampai je aku kat Hotel Holiday Villa, aku betul2 rasa g holiday...wakaka 1st time aku jupe en.sufi aka SIT negeri aku. sempoi org dia. dah daftar, aku pun disuruh lepak akt dalam ballroom. aku terhenti seketika di pintu masuk.

aku pun masuk ballroom tersebut. dan cuba menjadi frendly. utk mendapatkan kawan, kita takleh malu. kena rajin bertanya. aku dah set mind aku, aku org yg paling baru dalam tu. so kena buat baru belajar.. rupanya ramai yg baru jadi pengurus..wakakaka

LATIHAN TAHUNAN PENGURUS
PUSAT JALUR LEBAR KOMUNITI


niat hati nak terjun kat sini ptg sok...tp sampai hbs kursus tak dapat terjun...habis skill jurulatih renang yang aku pernah kecapi..


inspirasi bali menjadi hiasan didepan bilik aku. masa ni dah lewat malam.so, dia dah tutup air pancut.

ini adalah bilik aku.aku punya roomate, Ijan. Manager CBC raja alias. hensem org nye. banyak bertukar pengalaman dgn aku.
tmpt pakai stokin dan kasut..hehehe

tmpt lepak

tempat tdo dan tgk tv

pintu bilik air yg luas...

hair dryer ijan dan bathtab aku..

dan spot yg paling seksi, bilik mandi tranparen...kejelitaan hak milik setiap insan.

itu dr segi bilik.. ni plak antara makanan yg aku makan sepanjang kursus...(amaran: jgn buat aksi ini dirumah) kat hotel, takpe...








hari2 makan daging kambing...mcm org arab dah aku ni..well..leh la aku berhenti mengidam daging kambing..wakakaka

ni plak aksi2 kawan2 baru aku....hepi kenal dgn korang semua...harap korang kekal selamanya...

abang damak
mr KCT menguji kak aida
teman aku waktu makan..huda, kak nisa n kak ida..
acap..antara kawan terawal aku...(lihat an diblkg sana..terlentok bersama view cam dia)

itula serba sedikit cite aku di minggu kursus aku...so, aku pulang membawa semangat utk bangunankan PJK aku, hidup aku...tp sehari demi sehari semangat itu pudar...haihhh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: