Search This Blog

ANGSA~!!!

cuti minggu aku biasanya akan tertumpu ke Temerloh. jadi, tidak kecuali pada minggu ini. cuma aku selitkan xtvt aku dengan melawat 2 pusat jalur lebar sekitar jengka. iaitu PJK Jengka 22 (kak nisa) dan rantau perintis ( kak aida). setelah selesai kerja di jengka 22. aku terus pecut ke rantau perintis. borak panjang dengan kak aida n sue. otw perjalanan pulang mata aku tertumpu pada tembok pagar sekolah.


"DARANG AWAL KE SEKOLAH SEBELUM 715PAGI. ANDA MAMPU MELAKUKANNYA"

secara tak langsung, ia menggambarkan sekolah ini mengalami masalah kedatangan lambat ke sekolah yg amat serius. knp aku cakap mcm tu? mcmla tak leh tulis bende lain. such as kata2 semngt ke. ape ke. leh jer. ni amaran. wakakaka tersnyum aku seketika..



sebelum itu, kereta aku dihalang oleh seekor raksasa yg aku mcm pernah kenal..dan ada chemistry antara aku dgn dia. ANGSA!
terigt aku kena kejar masa sekolah dulu. masa tu ada rentas desa. pasukan perempuan lepas dulu. so sape yg laju, dapat pintas pasukan perempuan. aku takde la dapat pintas semua. tp ada jgla.jd atas rasa macho dan berani. aku pun selambe lintas depan angsa, bg laluan pada semua gurl2 yg takut nak melintas. tak semena2 aku kena kejar. dan lari lagi laju dari gurl2 yg ada disitu. aku pun dah lupa sape antara perempuan yang ada. sape yg terbaca entry, mintak tlg tampil memberi maklum balas ya...wakakaka

kali kedua aku kena masa kursus kepimpinan AKRAB Level 1 di pasir besar, N9. o mak aih! mmg tak kenal antara bende yg leh dimakan,dgn tak leh dimakan. kurang ajo punya angsa! tp oleh sbb berkumpulan. aku tak rasa takut sgt. masa tu check point ke 3 terakhir kot.aku pun seakan2 lupa sudah...

tapi yang aku tak lupa dan igt selalu ialah ANGSA! itula binatang yg pernah kejar aku sampai aku lari tak igt dunia...ANGSA namanya! binatang punya haiwan! huh!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Ezzah said...

eheheheh...izah pun kalo balik tadika selalu kena kejar dgn angsa! :)