Search This Blog

JengkA 19~!!

suatu pagi yg indah. tak panas. tak sejuk. aku g kerja macam biasa. 824pg. sesampai je di jengka 18, ada org highbeam aku. aku igt ada roadblock la..laju je pakai seat berk(uli sorg je pandai sebut) ...rupanya bukan road block..

road yang diblock kan oleh lori terbalik. berdekatan dengan simpang pintu masuk ke2 jengka 19. aku pun tak faham dia leh terbalik. sbb situ, naik bukit. bukan turun bukit. lu org pk la sbb ape...

tp yg aku marahnye. kereta kancil depan aku ni. macam biasala. rakyat malaysia, kalau ada accident, laju je berhenti utk tlg. TOLONG TENGOK! selambe je dia berhenti mengejut sebaik saje dia melintasi lori tu. kot ye pun bgla signal. then masuk ke kiri perlahan2. aku punya menyumpah selepas tu, huh! tak yah ckp la...berlori kena sumpah...nasib baik tak accident kat situ plak...

p/s : bukan kena bayar pun kalau bagi signal!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Orang E said...

ko zoom die punye no plate..kite cari kat jengka..haha :P