Search This Blog

cInTa GiLa....

Sejak 2 menjak ni,aku selalu dengar lagu ni kat hot fm..sekali aku dgr,ntah ape2..tp ntah mcmn ntah sepanjang perjalanan aku balik dr melaka ke KL semalam,asyik lagu ni jer yang berkumandang...liriknyer xdela membuatkan aku mendayu2 tp buat aku layan jer..mmg smart..aku rasa band indie ni menghasilkan lagu yg sgt jujur...thats y aku xheran klu MUH menang AJL23 mlm td...tahniah kpd MUH...

DOWNLOAD

saat indah bermula…

terasa bahagia…
cinta yang lama terhenti,
berputik kembali…


ada yang menghampiri,
ku tidak peduli…

cinta ini cinta gila,
untuk kita berdua…


c/o
Tiada yang dapat menghalangnya
kita berdua terus bercinta,
selamanya…


i cant live..
i cant live without you oh baby

just only you that my love..with love…

hanya kau ku miliki,
yang tiada ganti…

bukan mimpi sudah pasti,
jiwaku berseri…


ada yang menghampiri,
ku tidak peduli…

cinta ini cinta gila,
untuk kita berdua….


p/s: aku harap band indie dpt menonjolkan kehebatan mereka dgn cara yg betul...karya smart,biarlah attitude pun smart...

post signature

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: