Search This Blog

. .. ...Sakit pinggang... .. .

semalam dapat tdo jam 4pg. bangun subuh, mata merah. lepas subuh, breakfast dgn parent. tak dapat tdo. sambung layan movie. tp tak tahu cite ape...

dah 2 hari sakit belakang. hari ni sakit lama aku datang semula. sesak nafas n rusuk kiri. tp gagahkan diri ikut abah aku g surau. n makan masakan mummy aku. ikutkan, tak dapat nak makan, sbb sakit sangat. nak ngadu, nnt kena laser.. so pendam. masuk bilik, menahan kesakitan. pgg skjp je hp, untuk hntr report. tp warden tak reply. ;o(

knp aku buat entry lirik lagu akon ni? masa aku buka PC...aku terjumpa 1 link lagu akon. aku pun buka.. erm... petepettt!!! sebiji kena kat muka aku...bende ape?lirik dia... terus aku terkenang kesalahan yg pernah aku lakukan... mungkin ini balasannya... aku terima...

tak lengkap kalau lagu itu saja... ia mesti dihadiri sama dgn lagu, SBIOM... igtkan aku akan tak suka dah pada lagu akon.... rupanya, layan semula..

aku gagahi buka laptop utk aku memuntahkan sesuatu yg ada dalam bdan aku ni..sakit2 pun aku terpaksa buat...nak guasa, urut diri sndr..tak lepas...tak sampai tgn beb....bila nak sampai...ntah la...yg sampai, tgn ke lappy aku ni jer...

ada 1 lg lagu..bertema kan nasyid....jap lagi aku pos entry baru...

p/s 1 : rasa macam nak g keje sok....dok rumah takde buat ape pun..sakit hati je...
p/s 2 : tak reti nak komen? ape guna aku buat shout box kat tepi tu...kn?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: