Search This Blog

Tempat baru~!!!

Ni lah tempat kerja baru aku. PUSAT JALUR LEBAR KOMUNITI,KG AWAH, TEMERLOH, PAHANG.

apa itu pusat jalurlebar komuniti?

ia merupakan projek kerajaan dengan inisiatif oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia(SKMM). Projek ini dilaksanakan oleh Telekom Malaysia Berhad(TM) di bawah Program Pemberian Perkhidmatan Sejagat(PPS) dengan memberi fokus kepada pemberian perkhidmatan ICT kepada komuniti tempatan di kawasan luar bandar.

So aku dilantik sebagai Pengurus IT kat sini. dan diberi seorang pembantu wanita sebagai penolong pengurus. kami berdua yg menggerakkan kawasan ini. aku adalah pengurus ke3 selepas 2 org pengurus yg selama ini, pindah ke PJK lain.

setelah tamat kerja di tmpt lama 30jun. alhamdulillah 1julai, aku dipanggil ke tempat ini.

biarpun tempat kecik, komputer ada 20biji jer. tp internet power! wireless power! tiada stress! ada jenaka! bebas! i like like like!

smg KPI aku, tinggi utk 3 bulan pertama utk aku terus kerja disini selama, sekurang2nya setahun..amin....


nila jenaka aku setiap hari khamis..budak2 tadika..sering membuat aku seperti seorang ayah yang punyai anak yg ramai...wakakakaka

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: