Search This Blog

ReDaNg IsLaNd~!!!


Hari ni aku akan berlepas ke REDANG ISLAND..hati aku takut sebenarnya. takut utk segalanya. ttp dalam ketakutan itu,terselit rasa yg membuak2 keriang dalam sudut hati aku ni.

H1N1 atau influenza A adalah suatu penyakit yg meresap dalam badan manusia secara perlahan2...ia dijangkiti dari org yg dtg dr luar negara. seperti di redang, banyak org luar negara lepak sana. thats y aku takut..tp apa yg aku harapkan ialah, tiadala penyakit tu kat sana.amin..

Kami berlindung pada Mu ya Allah,Tuhan yg memiliki keagungan dan kekuasaan, kami berpaut pada Mu ya Allah, Tuhan pemilik sekelian alam yang ghaib, kami bertawakkal kepada Mu ya Allah, Tuhan yang hidup lagi tidak mati. Wahai Tuhan kami, jauhilah kami daripada wabak ini, lindungila kami daripada kebinasaan yang dasyat dan peliharalah kami daripada segala penyakit yang berjangkit, ta'un dan bala bencana,dengan ehsan Mu,wahai Tuhan yang Maha Lembut lagi Maha mengetahui, sesungguhnya Mu ya Allah Maha Berkuasa ke atas segalanya... Selawat dan salam ke atas junjungan Nabi SAW, ahli keluarga dan para sahabat. Segala Puji bagi Mu ya Allah, Tuhan sekelian alam..amin...

bakal bertolak dari shah alam jam 9malam ini dan dijangka pulang pada hari rabu..


Hari ni aku akan berlepas ke REDANG ISLAND..hati aku takut sebenarnya. takut utk segalanya. ttp dalam ketakutan itu,terselit rasa yg membuak2 keriang dalam sudut hati aku ni.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: