Search This Blog

SELAMAT HARI RAYA

Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakyat Malaysia yang beragama Islam, khususnya kepada pelayar laman blog naziffuddin.com.

Alhamdulillah, sekali lagi dapat kita bersama-sama meraikan hari kebesaran ini setelah sebulan menjalankan ibadah puasa.

Disamping bergembira bersama keluarga, saya harap kita akan teruskan tradisi kunjung mengunjung ke rumah-rumah terbuka untuk mengeratkan lagi silaturrahim di antara kita, terutama sekali dengan rakan-rakan kita yang bukan beragama Islam. Macam saya,si 'dia' yang datang berkunjung ke rumah saya.

Semoga di hari yang gembira ini hubungan kita sebagai rakyat yang berbilang kaum dan agama di negara yang tercinta ini akan bertambah erat.

Kepada yang akan menyambut Aidilfitri di kampung, berhati-hatilah ketika memandu dan saya mendoakan perjalanan pulang yang selamat.

Sekali lagi saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.

Jemputlah datang ke rumah saya di alamat :

194 Desa Jaya
Bandar Tun Razak Jengka
26400 Jengka
Pahang Darul Makmur.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: